9 Kasım 2014 Pazar

Bereket Rüyası

Bir gün önce, rüyamda beş tane bebeğimin olduğunu ve üçüz erkek bebeklerimin vahşi bir şekilde katledildiklerini gördüm.Anlam veremedim tabi bunun nasıl bir şey olduğuna.Daha önce bahsetmiş olduğum Rüya Yorumcusu na paralel bir yorum yapacağım yine.

Önce rüyayı anlatayım.Birer yıl haralıklarla çocuk doğuruyorum.İlki kız, ikincisi erkek.Sonrasında da daha yeni doğum yaptığım üçüz erkek bebeklerimin oldu.Toplu halde samanlıkta yaşıyoruz.Samanlığı köyümüzdeki ahırın yanında kerpiçten inşaa edilmiş yüksek tavanlı samanlık şeklinde görüyorum.çevrede vahşi sırtlanlar var.Yeni doğum yapmış halimle bir de işe gitmek zorundayım.Kızım büyümüş saçları omuzlarında kahkülleri var, oğlum çok hareketli, kel, daha altı aylık falan.Üçüz erkek bebeklerimse gözünü daha hiç açmamış.Altı ay aralıkla nasıl olmuş onu bile kestiremedim.Ve hala karnımda bir şişlik, doğurganlığımın had safhasındayım.İşe gitmek zorunda olduğum bir zaman geliyor.Eve döndüğümde bütün çocuklarım bir köşeye savrulmuş büyük olanlar kaçabilmiş, üçüz çocuklarımdan birinin kafasını yemişler biri de boğularak ölmüş, diğeri ise ortalıkta yok, kayıp.Feryat figan insanları başıma topluyorum.Şok geçiriyorum ama kalan iki çocuğumu kucağıma alınca rahatlıyorum.Taşınıyoruz birlikte.Babaları da etrafta yok, ama bir şekilde haberleşebiliyorum ve olan biteni anlatıyorum ona.Nedense normal karşılıyorum bu olayı.Tek odalı yeni evimizde yeni bir hayat kuruyoruz.Çocuklarımı emrizirip uyutuyorum.O kadar güzel uyuyorlar ki.Sonra uyandım.Ama çocukların güzelliği ve şirinliği beni benden aldı.Hepsi sapsarı ve renkli gözlü, sağlıklı ve zar zor taşıdığım kilodalar; topaç gibi çocuklar...

Rüya yorumu: O gün iş arkadaşlarımdan biri çocuğunun rahatsızlığından bahsetmişti.Aşırı kiloları yüzünden şeker hastası olmuş kilo vermeye çalışıyormuş.Ben de uzun zamandır çocuk sahibi olmayı ve olursam nasıl bir anne olacağımı düşünüyorum.Yaş geldi artık güdüsel olarak istiyorum bunu.Dolunay da gelmek üzereymiş, bu zamanlarda bu duyguları daha çok depreşiyormuş insanların.Uzun süreli memleket hasretim de depreşince ve çocuklarım olursa yaz aylarında orada yaşamalarını isteğim gündemde olunca mekan olarak beynim orayı seçti.Ama neden samanlık?Rüyada bebek görmenin yeni haberler, bereket ve yeni fikirler, projeler anlamına geldiğini daha önce biliyordum.Samanlık sıcak ve hayvanları beslemek için yem hazırladığımız bir yer.Çocukları yeni bir oluşum olarak yorarsak, bu oluşumları daha çok beslemeli ve sıcak bir ortamda geliştirmeli fikri geldi aklıma.Ki kafamda bir çok olumlu fikir var, uzun zamandır bunları hayata geçirmeyi bekliyorum.Bunların hepsi kafamda olup bitiyor.Üçüzlerin katledilmesini ise birbirine bağlı isteklerimi gerçekleştirmedeki dış faktörlerin nasıl etki edeceği korkusundan görüyorum.Bir fikir bana çok mantıklı gelmiyor ki bir bebeğin kafası yeniyor.Diğer bebek boğularak ölüyor çünkü o fikir de henüz çok taze ve hayat bulacağı bir ortamı oluşmamış, bu ikisinden sonra nerede olduğu belli olmayan çocuk ise kendiliğinden gelişecek bir zaman sürpriz bir şekilde ortaya çıkacak, olamayacak planlarıma alternatif bir umut kapısının açılacağını gösteriyor.Feryadım ise hayal kırıklığını simgeliyor.Geride kalan büyütmekte olduğum fikirlerime ve bir kısmını hayata geçirdiğim durumlara sıkı sıkıya bağlıyım ve bunlar çok sağlam.

Sonuç itibariyle çok istediğim memlekete gitme planım bu gün suya düştü.Olabilirdi fakat zaman sıkıntısı olduğu için işler sıkışık bir hal alacaktı.Son dakikaya bırakmak işleri bu duruma sokuyor.Daha sonra akılcı bir yol izlemek üzere plan ertelendi ve ertelenmesi daha makul bir sonuç çıkacağını göstermiş oldu.Üçüz bebeklerim bana bunun haberini verdi.Rüyaların telapatik etkisi de var ben doğduğum yerle telepatik bir bağ kurmuş oldum.Anne ve çocuğun birbirlerinin canının yanmasını rüyalarına yansıyarak hissetmesi gibi.Bu annelerde daha çok oluyor.Anneler çocuklarının başına bir şey geleceğini hissedince rüyasında görüyor.Hepimize olmuştur başımıza kötü bir şey geldiğinde o gün ya da ertesi gün annelerimiz tedirgin bir şekilde aramıştır bizi.Bu duruma şaşırdığınız oldu mu hiç?Ben şaşırmıyorum artık.

Sevgiler...


9 yorum:

  1. Hayırlısı be gülüm..
    sende bi müneccimlik var :p
    bir de bir şeye niyet edip yatanlar var, ona da bi şey diyolardı unuttum. şey ya hani yatmadan önce niyet ediyor işte şunu şunu bana rüyada göster diye. bak o gerçek he, bazılarına hakikaten bizzat mesajı doğrudan veriyor.
    ben bu aralar çok saçma rüyalar görüyorum. ruh halim zaten boktan, e kafa zaten gidik. bi arada sırada rüyalarımda insan gibi şeyler görüyordum. şimdi orada da karanlık işler peşindeyim. çok mutsuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istihare diyolar ona, ama hiç yapmadım :p bak aramızda kalsın diye bir mail kutucuğu var sayfada, anlat bakalım rüyanı belki kabul edemediğin gerçekler vardır, yorumlarım ;)

      Sil
    2. rüyayı anlatmak şart mı :p

      Sil
    3. neden ki, çok mu fetiş, çok mu müstehcen? :p

      Sil
    4. azcık eylenelim o zaman ;)

      Sil
  2. alla alla ne ilginç rüyaymış sahiden de ya. annelerle ilgili o rüyalar evet ama hepimize oluyor ki bazen. birini yolda görürüz ve sahiden de gelir o. iki kişi aynı gece birbirini rüyada bile görüyor. memleketin neresi ya. şimdi nerdesin bi de. yani istersen söle. memleketin doğal bi yer herhalde. ben izmirliyim istanbulda yaşıyom işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi oyun oynuyorum dördüncü tekil şahısın bloğunda; onun yazılarının 7. yorumcusu olursam yani denk gelirse, hem ismimi yazcam, hem de kim olduğumu anlatcam, tanışırız ;) ki ben hepinize sürpriz yapmak istiyom, özel biri değilim ama tüzel de değilim :p

      Sil
    2. iştee ben izmiri çook seviyorum bak, kardeşim orda ;)

      Sil